Dålig uppdatering!

Har haft så mycket att göra så har seriöst inte hunnit blogga. 

I torsdags var jag och Johanna först på trav. Sedan åkte vi till stallet och red. Vi red till stora paddoken och Johanna hoppade Taiga lite. Det var meningen att jag skulle rida dressyr. Men medans vi byggde hinder gick Pebbles runt i paddoken. Oxå ruskade hon på huvudet på tyglarna åkte över huvudet oxå klev hon på dom. R.I.P mina dyon tyglar.. 

I fredags red jag ut, först lite i stora paddoken. Tränade lite fältsits galopp på stor yta så hon skulle orka hålla samma tempo hela tiden. Och det gick bra! Sedan red jag ut, gick ner i ån och oppade hennes hovar och sedan klättrade vi lite. 
När Pebble var klar så longerade jag Genial oxå. Det gick bra!

I lördags red jag och Johanna ut. Vi red till ett nytt badställe och plaskade i vattnet med hästarna. Helt underbart :')

Idag ska jag trimma lite. Underbart väder så hon ska få njuta av varenda sekund ute i hagen och sedan så ska jag rida ikväll när det svalnat lite. Ska nog hoppa lite oxå.
Jag väntar även på min designer som Camilla har gjort/håller på att göra så jag kan lägga in den på nya bloggen så jag kan öppna den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0