Onsdag

Idag red jag Genial. Han var bäst på länge fick mig bara två åkturer. Sedan lugnade han ser sig och var mest het bara.

Pebbles fick vila idag. Gick bara en kortis med henne oxå fotade Carro, och sedan släppte jag lös henne i hagen några minuter bara :) Imorgon blir det ridning.

Idag fotade Caroline Mickels uppställningsbilder på Pebbles och några ridbilder på Genial.
Igår fotade och filmade Johanna Nordström när jag red Pebbles.
Vilka otroligt snälla och duktiga fotografer jag har :')
Genial idag











Film och bilder från igår.






Snart får ni även veta nya bloggen och där ska ni få se otroligt vackra bilder som Carro fotade på Pebbles idag ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Supersöt svart häst :D:D Och P och du är lika fina som alltid! Handen i handsken =)

2011-06-01 @ 21:55:22
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: johsanna

hahahaha!!!!! "åååh jag är redan svettig ja"

2011-06-02 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0