At last

Nu är Ekonomiprovet utfört, kändes ganska bra. Så nu känns denna vecka lite enklare när en sak är överstökad! Ska kolla på lite hästutrustning och och göra en budget på det jag vet att jag kommer behöva till Pebbles. har fortfarande en hel del utrustning kvar. Sålde inte iväg allt förutom smin amergico cc sadel, hopplatta, bow balace stigbyglarna, täcken, och några träns. Så det jag vet att jag kommer behöva är Sadel,hopplatta och täcken. Har börjat kollat på några sadlar. (Klicka på bilderna om du vill se dom större)
Amergo cc
Prestige arezzo

Prestige Meredith d limited edition
Bates elevation
Tekna hoppsadel

Och två dressyrsadlar..


Zaldi atlanta

Tekna dressyr

Har du något bra tips på bra sadlar, säg gärna till :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tekna är sjukt prisvärd :) Så kör på det!

2011-03-23 @ 14:08:28
Postat av: Tova

Globus clic sadlarna är sjukt sköna att rida i!

Har en dressyr och söker hoppsadel. Dom är somsagt sköna, ger bra stöd och är prisvärda :)

2011-03-26 @ 08:56:53
URL: http://knappskallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0