Clean

Har nyss städat klart mitt rum, så nu slipper jag väl göra det på ett tag. Nackdelen är ju att min lilla hund hårar ner ÖVERALLT, men ja.. Det är bara tillfälligt hoppas jag, ska snart ut och gå med honom så tänkte ta och borsta av honom medans vi är ute. Måste träna honom lite oxå så han sköter sig och är riktigt lydig. Det är nämligen hundutställning om 2veckor. Ska bli spännande, har inte ställt ut honom på 2år.

Åh, man blir helt tagen av dom där söta små busögonen..
Bild från 2006


Väldigt speciellt sätt att sova på.
Bild från 2006

Efter första utställningen, 10 september 2006.
Han vann BIR (bäst i ras) och fick HP (heders pris för bästa valp)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0