First day

Första dagen efter lovet är avklarat.. Skönt. Började 09.50 och slutade 15.10, då skyndade jag mig ner till bussen och åkte till Bergsåker där Johanna plockade upp mig på busshålls platsen oxå åkte vi till östanå och red. Vi red två hästar var, det var inte tänkt så från början men så blev det. Johanna arbetade Tyra ( ett 3årigt brukssto som är där på inridning ). Medans trimmade jag Märta och hoppade henne. När vi var klar med dom två brudarna tog vi och red Berra och Vermont. Johanna skrittjobbade Berra och jag joggade Vermont lite. Gick jätte bra :) Det var en snabb och smidig tur i stallet.
Hon är så tjusig i solen!
Arbetsvillig dam..
En bild på ett litet språng.
Där kom några bilder på Märta, blev tyvärr inga bilder från andra ridturen.

Kommentarer
Postat av: Frida

åh vad fin! älskar maffiga och grova hästar! Skulle lätt vilja ha en om jag inte ville hoppa. De ser så bastanta och mysiga ut. Älskar den tjocka manen! hihi!



Vems hästar är det?

2011-03-15 @ 14:33:11
URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa hon är superduper snygg! Men ändå så pass lätt för sin kroppsbyggnad och stampar av riktigt bra vid hoppningen! Ja den kan man hålla i sig hårt i om de skulle vara så :D



Malin heter hon, har försäljningsstall som jag hjälper till i nu! i mån av tid och ork pga ryggen.

2011-03-15 @ 14:53:06
URL: http://annamargarethaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0