Home

Nu är jag hemma, har packat upp väskan så nu ska jag ta och tvätta och städa rummet lite.
Måste även stryka nya kläderna då dom var lite skrynklig. Här kommer bilder på det jag köpte i Tallinn.
En jätte fin tröja med dragkedja baktill med spetts. Av märket Serious Sally.
En topp med halv dragkedja bak. Av märket Terranova.

En vit BH.

En snygg svart kavaj.  Av märket Terranova
Men jag vart faktikst lite besviken på priserna. Hade hoppats på att det skulle vara lite billigare än i Sverige, men det var samma priser. Estland övergick till euro relativt nyligen så antar att de var därför priserna är lite högre på det mesta. När dom hade sin egna valuta så var det mycket billigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0