If I was rich

Gud, det nöter i fingrarna på mig.. Vill bara beställa alla hästsaker jag hittar! Har suttit inne på börjes och kollat lite, finns så mycket om jag vill beställa!! Men jag måste först och främst gå igenom alla mina saker jag har redan. Men dom är i stugen, vill säga 5mil ifrån mig så det är inte bara att åka ner och kolla. Så får nog göra det i helgen! Lär ta ett tag för mig att gå igenom allt. Tänk om man vore rik, sjukt mycket pengar man skulle spendera på hästsaker! Det gör jag ju givetvis nu med.. Men nu syftar jag mest på flera 10 000-tals kronor. Funderar fortfarande på sadlar, det blir nog tekna eller amerigo :)
Pebbles 8 december 2008, på en hoppträning :)
Med det snygga OTTO SCHUMACHER Pannbandet, med swarovski pärlorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0