Movie

Har glömt att nämna att jag och Carro såg Ritualen för precis en vecka sedan, förra fredagen. Jävulskt bra film faktiskt, när man satt där å såg den så tyckte jag inte att den var fantastiskt bra utan helt okej. Men man får lära sig att gilla den, efter filmen, när alla pusselbitar föll på plats och man förstod handligen så vart den riktigt bra faktiskt.


Äntligen fredag, så sjukt skolless. Orkar inte plugga, och de är ju inte så värst bra. Ikväll blir det myskväll med Jacob<3, vi ska äta tacos och se på någon film. Egentligen skulle vi ha dragit till Johanna och feeestat loss! Men pga omständigheterna med min rygg så måste jag ta det lugnt.

Nu ska jag kolla på OC som börjar om 15min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0