Off

Jag är helt helt helt slut. Jag och Johanna åkte först till stallet och red. Jag trimmade Märta och johanna skrittade Tyra.
idag var Märta jätte fin i skritten, väldigt mjuk och lätt i munnen så kunde bara rida med höfterna ett tag. Traven var helt ok, synd att hon nästan bara skrittjobbas hela tiden. Hon är ju förtusan till salu! Hon måste ju gå alla gångarter. Lite synd att jag sitter och träna rpå det och sedan rinner det bara ut i sanden. Men efter ett tag lossnade hon även där. Tränade galoppfattningar och de var inte roligt. Vi var mest i luften än på backen. Sedan tog vi och hoppade några språng oxå. Gud vad hon är duktig på att hoppa :) Var jätte bra underlag i paddoken. Allt hade tinat bort!

Efter stallet åkte vi och tog ett boxningspass på Helex. FAN VAD JOBBIGT! Jag är helt slut i kroppen, kan knappt skriva. Nu är jag värd lite sött och gott! Så nu ska jag äta lite godis och vänta på att Jacob kommer <3
En bild på Märta fråm förra hoppningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0