Weekend

Hade en otroligt bra kväll igår med min Jacob, han är så jävla underbar! <3

Nu har jag skickat mail på ett antal sadlar, några stycken Amerigo och en Bates. Så det går framåt! Är faktiskt sugen på en brunsadel nu. Hittat många bruna så bara det går att matcha färgerna så är jag mer än intresserad.
Idag ska jag faktiskt t aoch rida, det blir till att arbeta Lillan lite. Får vi se om hon är lika duktig som hon var sist! Imorgon åker vi till Sandviken, Högboridhus och stället ut Haze på hundutställning. Ska bli roligt att höra vad dommaren säger!

Snart är det dax igen..

Kommentarer
Postat av: Tova

sv: Ja, jag trivs jättebra där. Även Vera :) Har många kompisar där och hittills är det bara trevliga människor.



Vet några som ska flytta när dom får stallplats, du skulle ju kunna höra med elin om när det blir platser lediga :)

2011-03-26 @ 09:06:34
URL: http://knappskallar.blogg.se/
Postat av: jossan

SV: Making money vettu! ;)



2011-03-26 @ 09:21:08
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0