Work

Sitter och letar lite sommarjobb. Jag & Jacob hade först och främst tänkt att jobba i Norge. Men nu i efterhand ser det ut som de blir lite ändrade planer. Jag kankse tar hem Pebbles i vår och då kan jag inte sticka till Norge, utan jag kommer lägga all tid på henne. i Stället har jag och Jacob planerat att bo i stugan eller hos farmor och farfar i sommar så kan Pebbles få följa med oss, vi har därför också sökt jobb i Nordanstig. Så har vi tur kanske vi får jobb i Gnarp :)
I miss her so much...
Pebbles vaktar och Cecil sover, sommarbete i Mellanfjärden 2008
En puss..
Världens snällaste häst..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh vad kul att du kanske ska ta hem henne igen.

:D <3

2011-03-01 @ 19:38:14
URL: http://goeswuldgirl.blogg.se/
Postat av: johanna

tycker jag absolut att du ska göra!!

2011-03-13 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0