Candy

Vilket omväxlande väder! När jag kom till stallet kom det mörka stora moln. Men ändå inte så pass stora så jag trodde att de skulle regna hela kvällen. När jag hoppade upp blåste de jätte mycket. Sedan öste det ner regn! Och det är en gård ganska nära paddoken, och idag stod han å sågade ved och de var ju så jääävla läskigt i början tyckte Pebbles. Så ibörjan var hon helt jävla okoncentrerad och benen bara pinnade på. Bara hon lugnade ner sig sedan gic hon som en ängel. Fyfan vad hon var fin!! Vet inte när hon gick så här bra sist, hon var sån ängel. Allt satt, galoppen var kort och fin och hon var perfekt. Åh! Man blir så motiverad när de går så här bra! Sedan när vi var klar i paddoken tog vi ett varv på banan, och då sken solen på oss så varmt å gott! Wonderful

Nu ska jag ta och leta fram några bilder som ska vara till headern som Camilla ska få göra till mig ;)

Nu ska jag äta godis och kolla på OTH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0