Math

Skit väder! Får lite ångest över mitt godisätande oxå. För tillfället är det Polly som gällde, för några veckor sedan var det chokladbollar för hela slanten. Måste få ett slut på detta! 

Idag var Pebbles så jävla söt. Hon testar gränserna till max! Inte med mig.. Utan Jacob. Det är så himla roligt att se! Jag longerade Pebbles idag, hon tyckte de var härligt att springa runt lite.  I galoppen fick jag nästan smacka hela tiden för att hon skulle hålla den. Annars bröt hon av. Hon var seeg idag! Sedan fick Jacob pröva på att longera henne lite. Och de skulle det blivit film på. Hon kan vara som en åsna och bara stå HELT stilla med öronen rakt fram och kolla på Jacob medans han smackar och viftar med linan. Synd att det regnade så mycket. Vill ju ha lite nya bilder!

Nu blir det till att plugga lite matte. Har nationella i matte b på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0