Ny blogg

En ny blogg påväg då jag inte tyckere att detta bloggnamn passar. Idag blev det lite hoppning. Tränade mest på att komma lugnt och avslappnat in på hindrena. Red på ett räcke och ett kryss. Hon kändes jätte fin! Blev lite trött i slutet och jag var helt slut jag med. Johanna var med och fotade och filmade! jag ska lägga upp filmen, men de blir inte idag. Kankse imorgon eller övermorgon ;) på den NYA bloggen. Återkommer då!

Pebbles var pigg och glad idag och var laddad över att få hoppa lite :)




Kommentarer
Postat av: anonym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

prickikorven!!!

2011-05-31 @ 20:25:38
Postat av: jossan. m ridtravaren Bellie

Snyggisar! meddela vad den nya bloggen kmr heta =)

2011-05-31 @ 21:40:17
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0