Sore muscles

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! Men ena sekunden är jag frisk, andra är jag sjuk, tredje plugg, fjärde stress osv. hela tiden. Men nu börjar det lugna ner sig! Känner mig relativt frisk nu men nu har jag träningsvärk så jag håller på att dö istället. Aldrig haft så här mycket träningsvärk! Jag har nämligen blivit montéryttare. Igår gjorde Lillan sin debut på travbanan med ryttare. Det var jag som satt på ryggen så det var nämligen min debut oxå för den delen och det gick fort som fan även fasten jag inte släppte iväg henne. Hade snarare problem med att få stopp på henne! Pebbles mår bra, igår var jag och Johanna ute och red i ca 2h. Underbart väder och undervart tyckte hästarna oxå! Så Pebbles lever lyx liv nu, lullar bara runt å njuter av livet.

Lite bilder från travbanan igår!



Hade precis hoppat upp och var påväg ut på banan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0