Ugly weather

Lördagens ridtur blev en uteritt. Tillsammans med Johanna på Taiga och My på Indy. Fanns både fördelar och nackdelar med allt. Att släppa iväg sin 9åriga dotter tillsammans med mig och Johanna utan att fråga om det är OK för oss kändes väldigt oansvarligt som förälder. Men det gick ju bra och vi kom ju hem levande, efter den där hemska vägen. Vi har ute i ca 1timme.

I dag söndag ska jag longera henne lite eller tömköra, har inte bestämt än :) Hon tycker det är riktigt roligt när jag arbetar henne från marken. Hon är mycket samarbetsvillig och positiv till det arbetet oxå!


( För i övrigt är jag helt besatt i One three hill! Fick alla säsonger av Johanna och jag kan inte slita mig ifrån det! )

Kommentarer
Postat av: johanna

haha jadu...den ridturen. dot dot dot.



ps. ONE TREE HILL<3<3<3

2011-05-15 @ 16:45:16
URL: http://jajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0